ANUNTURI

NOUTATI !

NU FURATI SI NU COPIATI MUNCA NOASTRA.

LINKURI PARTENERE

ATENTIE!

UN SIMPLU MULTUMESC NE DA PUTEREA DE A MERGE MAI DEPARTE

duminică, 7 septembrie 2014

MY SASSY GIRL

Based on a series of true stories posted by Ho-sik Kim on the Internet describing his relationship with his girlfriend. These were later transformed into a best-selling book and the movie follows the book closely. It describes the meeting of Kyun-woo (Cha) and an unnamed girl. Kyun-woo is shamed into assisting the girl because the other passengers mistakenly think she is his girlfriend. Once he helps her, Kyun-woo develops a deep sense of responsibility for her which enables him to tolerate (somehow) the girl's abuses.

Traducerea și adaptarea: Alexandria

Read more:

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru traducerea acestui film neasteptat de sensibil si care ilustreaza perfect preceptul:"Ceea ce este dat sa se intample, se intampla". Si la timpul potrivit as spune eu. Ma bucur ca am avut rabdare si l-am urmarit pana la sfarsit. Giana Jun este o actrita foarte talentata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mii de multumiri draga mea Alexandria pentru traducerea frumosului film, au fost multe scene extrem de amuzante dar si scene emotionante, un film frumos care m-a binedispus, mi-au placut mult si actorii, foarte simpatici. Multumesc mult pentru efortul care-l faci pentru noi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Alexandria ,pt traducerea ac film,surprinzator ca evolutie,sunt incantata de final.Mult succes pt proiectele viitoare Rr

    RăspundețiȘtergere

Cele mai vizionate postări

Imagini pentru teme create de pederk. Un produs Blogger.

Vizitatori